خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
جزوه بتن،در 60 صفحه،docx
جزوه بتن،در 60 صفحه،docx
قیمت : 10,000 تومان
تحقیق و پژوهش پرورش گوسفند و بز در 120 صفحه docx
تحقیق و پژوهش پرورش گوسفند و بز در 120 صفحه docx
قیمت : 12,000 تومان
پروژه و تحقیق انواع مواد مخدر و تاریخچه پیدایش آنها در 90صفحه docx
پروژه و تحقیق انواع مواد مخدر و تاریخچه پیدایش آنها در 90صفحه docx
قیمت : 13,000 تومان
زن در اسلام،زن در نگاه امام،زن در دفاع مقدس،زن در سیاست  در 130صفحه docx
زن در اسلام،زن در نگاه امام،زن در دفاع مقدس،زن در سیاست در 130صفحه docx
قیمت : 12,000 تومان

پاورپوینت مديريت بازار،تحقیقات بازاریابی، بازار شناسی ، مسائل بازار و بازارسازها

پاورپوینت مديريت بازار،تحقیقات بازاریابی، بازار شناسی ، مسائل بازار و بازارسازها

این پاورپوینت در مورد مديريت بازار،تحقیقات بازاریابی، بازار شناسی ، مسائل بازار و بازارسازها در 180 اسلاید زیبا شامل مقدمه و تعاریف، مديريت بازار،تحقیقات بازاریابی، بازار شناسی ، مسائل بازار و بازارسازها،انواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی ،روشهاي تحقيق بازاريابي،بازارساز،عوامل موثر بر بازارسازی،تعريف بازاريابي و مديريت بازار،تعريف Marketing، و... می باشد.

قسمتی از متن:


-مديريت بازاريابي عبارت است از تجزيه و تحليل فرصتها، برنامه ريزي، به کارگيري، اجرا و کنترل برنامه ها با هدف ايجاد و حفظ مبادلات مطلوب بازارهاي هدف به منظور نيل به اهداف سازماني
که مديريت تقاضا نیز نامیده می شود.

*بازاريابي در بازرگاني پيشرفته به معني طيف وسيعي از فعاليتهاي تحقيقاتي، طراحي،تدارکات، توليد، بيمه، کنترل کيفيت، انبارداري، آماده سازي براي مصرف، تعيين قيمت، تعيين عوامل فروش، شناسايي مشتري، بسته بندي، فروش و خدمات پس از فروش است به طوري که توزيع وانتقال کالا به مصرف کنندگان دور و نزديک را تسهيل نمايد.

*


استراتژی تبلیغات، شامل آگهی، روش‌های مختلف ارتقای سطح فروش، فروش شخصی، تبلیغات تجاری و تماس با شرکت‌ها و مشتریان هدف است. امروزه شرکتها صرف نظر از زمینه فعالیت خود (اعم از تولیدی و خدماتی)، برای موفقیت و بقای خود در بازارهای رقابتی و به شدت در حال تغییر جهانی ، نیازمند ارائه ارزش بیشتر به مشتریان خود میباشند؛ ارائه ارزش بیشتر از طریق خلق و کسب مزیت رقابتی پایدار امکانپذیر می باشد؛ خلق و کسب مزیت رقابتی پایدار در بازارهای بین المللی مستلزم طراحی و تدوین اثربخش استراتژی بازا ریابی بین الملل می باشد.اما قبل از هر کاری باید اهمیت بازارهای بین المللی،وراهکارهای ورود به این بازارها را بررسی کنیم.زیرا امروزه شرکتها مرزها را زیرپاگذاشته وجهانی شده اند.


برای دستیابی به مشتریان به نحو بهتر و مؤثرتر از رقبا می بایست ابزارها و تاکتیک های مناسب داشت، چون بازارها متفاوت هستند و تفاوتهای بسیار زیادی با یکدیگر دارند .دیگر نمی توان برای تمام بنگاه های اقتصادی نسخه واحد پیچید، دوران شاه کلید به سرآمده است، برای توفیق در هر بازار متناسب با نوع صنعت و توان و قابلیتهای بنگاه اقتصادی می بایست آمیزه بازاریابی یا تاکتیک های خاص آن را طراحی و اجرا آرد.بازاریابی بین المللی زمینه را برای شرکتهای فعال درصنعت فراهم می آورد.اما شرکتها باید فرصتها را به درستی شناسایی کرده وبا توجه به نقاط ضعف وقدرت خود وبا شناسایی راهکار مناسب واستراتژی هدفدار وارد بازار شوند. ک گنهامه به طور کلی امروزه شرکتها در سطح بین الملل فعالیت می کنندوسعی می کنند تمام فعالیتهای خودرا با استراتژی های بین المللی نند وبه این منظور تلاش انها بازایابی در سطح جهانی می باشد تا بتوانند نیازهای مشترِان خود را برآورده کنند.


فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

مديريت بازار،تحقیقات بازاریابی، بازار شناسی ، مسائل بازار و بازارسازها_1560753053_3436_1597_1690.zip2.84 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 12,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت