خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
جزوه بتن،در 60 صفحه،docx
جزوه بتن،در 60 صفحه،docx
قیمت : 10,000 تومان
تحقیق و پژوهش پرورش گوسفند و بز در 120 صفحه docx
تحقیق و پژوهش پرورش گوسفند و بز در 120 صفحه docx
قیمت : 12,000 تومان
پروژه و تحقیق انواع مواد مخدر و تاریخچه پیدایش آنها در 90صفحه docx
پروژه و تحقیق انواع مواد مخدر و تاریخچه پیدایش آنها در 90صفحه docx
قیمت : 13,000 تومان
زن در اسلام،زن در نگاه امام،زن در دفاع مقدس،زن در سیاست  در 130صفحه docx
زن در اسلام،زن در نگاه امام،زن در دفاع مقدس،زن در سیاست در 130صفحه docx
قیمت : 12,000 تومان

پاورپوینت تعریف یادگیری و نظریه يادگيري مشاهده اي

پاورپوینت تعریف یادگیری و نظریه يادگيري مشاهده اي

:

فرایند تغییر و اصلاح کم و بیش دایمی در رفتار استکه در نتیجه فعالیت او یا از طریق مشاهده،در وی ایجاد می شود.


یادگیری (learning)، تغییر نسبتا پایدار در توان رفتاری (رفتار بالقوه behavioral potentiality ) که در نتیجه تمرین تقویت شده رخ می دهد. این تعریف را با دقت بیشتری بررسی می کنیم، نخست اینکه یادگیری همواره باید قابل انتقال به رفتار مشاهده پذیر باشد. یادگیرنده (learner) قادر به انجام کاری خواهد بود که پیش از یادگیری نمی توانست آن را انجام دهد. دوم اینکه این تغییر رفتاری نسبتا پایدار است؛ یعنی نه موقتی و نه ثابت است. سوم، تغییر در رفتار الزاما نباید بالافاصله بعد از تجربه یادگیری رخ دهد.چهارم، تغییر در رفتار از تجربه یا تمرین ناشی می شود و پنجم، اینکه تجربه یا تمرین باید تقویت شود.

n

nاصطلاح اختلال یادگیری از نیاز به تشخیص و خدمت به دانش آموزانی برخاسته‌است که به طور مداوم در کارهای درسی خود با شکست مواجه می‌شوند و در عین حال درچهارچوب سنی کودکان استثنایی نمی‌گنجند. ظاهری طبیعی دارند، رشد جسمی و قد و وزن‌شان حاکی از بهنجار بودن آنان است. هوش انها کمابیش عادی است، به خوبی صحبت می‌کنند، مانند سایر کودکان بازی و مثل همسالان خود با سایرین ارتباط بر قرار می‌کنند. درخانه نیز یاری‌های لازم را دارند و کارهایی را که والدین به آنان واگذار می‌کنند به خوبی انجام می‌دهند. لیکن توانایی لازم برای به جریان اندازی اطلاعات برای بیان کردن و به ویژه نوشتن را ندارند. پس با توجه به مشخصات کلی این دانش‌آموزان، می‌توان آن‌ها را در گروه جدیدی به نام دانش آموزان اختلال یادگیری قرار داد و گفت این دانش آموزان در یک یا چند فرایند روانی که به درک کردن با استفاده از زبان شفاهی یا کتبی مربوط می‌شود، اختلال دارند که این اختلال می‌تواند به شکل عدم توانایی کامل در گوش کردن، صحبت کردن، خواندن، نوشتن، هجی کردن یا انجام محاسبات ریاضی ظاهر شود.

n

-حافظه با يادگيري فرق دارد

-حافظه عبارتست از ثبت نسبتا پايداري كه زيربناي يادگيري است

-حافظه شامل پردازشهاي مختلفي است كه در زمان معيني ثبت مي شود

-از نظر رفتار گرايان حافظه همان يادگيري است

-از نظر روانشناسان شناختي ، حافظه با يادگيري فرق دارد چون متأثر از عوامل پردازشي است

این محصول تا حالا 1 بار فروخته شده است
فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

تعریف یادگیری و نظریه يادگيري مشاهده اي_1558546030_1503_1597_1370.zip0.21 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 8,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت