خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
جزوه بتن،در 60 صفحه،docx
جزوه بتن،در 60 صفحه،docx
قیمت : 10,000 تومان
تحقیق و پژوهش پرورش گوسفند و بز در 120 صفحه docx
تحقیق و پژوهش پرورش گوسفند و بز در 120 صفحه docx
قیمت : 12,000 تومان
پروژه و تحقیق انواع مواد مخدر و تاریخچه پیدایش آنها در 90صفحه docx
پروژه و تحقیق انواع مواد مخدر و تاریخچه پیدایش آنها در 90صفحه docx
قیمت : 13,000 تومان
زن در اسلام،زن در نگاه امام،زن در دفاع مقدس،زن در سیاست  در 130صفحه docx
زن در اسلام،زن در نگاه امام،زن در دفاع مقدس،زن در سیاست در 130صفحه docx
قیمت : 12,000 تومان

پاورپوینت انواع بازاریابی و سیستم های اطلاعات بازاریابی

پاورپوینت انواع بازاریابی و سیستم های اطلاعات بازاریابی

این پاورپوینت در مورد انواع بازاریابی و سیستم های اطلاعات بازاریابی در 70 اسلاید زیبا شامل انواع بازاریابی و سیستم های اطلاعات بازاریابی،تعريف بازاریابی،اهداف بازار يابي،ضرورت بازاريابي،Marketing،تعريف مديريت بازاريابي،بازاريابي تبديلي،بازاريابي انگيزشيبازاريابي همزمان،بازاريابي محافظتي،بازاريابي مقابله اي،MKIS،سیستم های اطلاعات بازاریابی و.... می باشد.*بازاريابي در بازرگاني پيشرفته به معني طيف وسيعي از فعاليتهاي تحقيقاتي، طراحي،تدارکات، توليد، بيمه، کنترل کيفيت، انبارداري، آماده سازي براي مصرف، تعيين قيمت، تعيين عوامل فروش، شناسايي مشتري، بسته بندي، فروش و خدمات پس از فروش است به طوري که توزيع وانتقال کالا به مصرف کنندگان دور و نزديک را تسهيل نمايد.

*

نياز کمبودي است که توسط فرد احساس مي شود يا به عبارت ديگر نياز عبارت است از حالت محروميت احساس شده در فرد که اين محروميت آرامش و تعادل آدمي را بر هم زده و در او انگيزه اي براي ارضاي آن پديد مي آورد.بعضي از اين نيازها ذاتي و بعضي از آنها هم اکتسابي مي باشند

که بايد ارضاء شوند.

üفروش پايدار

üايجاد تصوير ذهني مثبت

üارايه اطلاعات

üتغيير چارچوب ذهني

üافرايش تقاضا

üمتمايز سازي يک محصول از ديگر

ü محصولات

üبرجسته کردن ارزش محصول

-بازاريابي يعني انجام فعاليتهايي مثل خريد و فروش کالا، حمل و نقل و انبار کردن آن

- بازاريابي به مجموعه اي از فعاليتهاي بازرگاني اطلاق مي شود که جريان کالاها يا خدمات را از توليدکننده تا مصرف کننده يا استفاده کننده نهايي آن هدايت مي کند.

-بازاريابي عبارت است از فرايندي که طي آن افراد و گروهها، از طريق توليد و مبادله کالا و فايده با ديگران، خواسته ها و نيازهاي خود را تامين مي کنند.

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

انواع بازاریابی و سیستم های اطلاعات بازاریابی_1561062634_2851_1597_1915.zip0.36 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 11,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت